Kernkwaliteiten
professional in finance • directieniveau • 31 jaar ervaring • sales • marketing • processing • retail • people- en verandermanager • mix van theorie en praktijk • doelgericht • hands-on • loyaal en verantwoordelijk • beslisser • communiceert open en direct • mens centraal • bruggenbouwer • sparring partner voor mens en organisatie • op zoek naar wat mensen drijft • helpt mensen om eigen drijfveren te vinden • in dienst van de organisatie • luistert actief • geeft open feedback en creëert "out of the box" openingen • confronterend en eerlijk • "inner strength" als sleutel tot succesvol veranderen • gelooft in keuzes vanuit "inner strength" en eigen verantwoordelijkheid • creëert van daaruit persoonlijk commitment en groei • implementeert bestendig en succesvol • onafhankelijk maar betrokken • stelt de vragen die nodig zijn • treedt buiten de gebaande paden • hard op inhoud • respectvol in de relatie
Nevenactiviteiten
Lid Raad van Toezicht St. Altra (Jeugdzorginstelling Amsterdam, 2008 - 2015) • Marathons lopen • Professionele wildlife fotografie • Bassist band Tripple Orange
2012 - 2013 Implementatiemanager Klantmigratie bij DSB Bank (I.F.)
Verantwoordelijk voor het realiseren van de hypotheekadministratie-conversie naar Quion.
Het betreft het mede ontwikkelen, begeleiden en implementeren van de conversie van alle digitale klantcontracten, dossiers en overige hypotheek- en leningadministraties (4,6 mrd.) naar een andere serviceprovider. Hieronder valt het ontwikkelen, opstellen en laten uitvoeren van draaiboeken en het afstemmen met interne en externe accountants. Controle op en aansturing van o.a. ICT afdelingen tijdens conversie en coördinatie van diverse ondersteunende projecten.
Resultaat: Een volledig geslaagde conversie zonder uitval, nazorg en herstelwerkzaamheden.