Kernkwaliteiten
professional in finance • directieniveau • 31 jaar ervaring • sales • marketing • processing • retail • people- en verandermanager • mix van theorie en praktijk • doelgericht • hands-on • loyaal en verantwoordelijk • beslisser • communiceert open en direct • mens centraal • bruggenbouwer • sparring partner voor mens en organisatie • op zoek naar wat mensen drijft • helpt mensen om eigen drijfveren te vinden • in dienst van de organisatie • luistert actief • geeft open feedback en creëert "out of the box" openingen • confronterend en eerlijk • "inner strength" als sleutel tot succesvol veranderen • gelooft in keuzes vanuit "inner strength" en eigen verantwoordelijkheid • creëert van daaruit persoonlijk commitment en groei • implementeert bestendig en succesvol • onafhankelijk maar betrokken • stelt de vragen die nodig zijn • treedt buiten de gebaande paden • hard op inhoud • respectvol in de relatie
Nevenactiviteiten
Lid Raad van Toezicht St. Altra (Jeugdzorginstelling Amsterdam, 2008 - 2015) • Marathons lopen • Professionele wildlife fotografie • Bassist band Tripple Orange
Verantwoordelijk voor het realiseren van diverse datakwaliteitsprojecten.
Verantwoordelijk voor het realiseren van hypotheekadministratie-conversies naar Link Asset Management BV en Vesting Finance BV
Verantwoordelijk voor het realiseren van een nieuw op te richten hypotheek service provider: Finqus BV.
Verantwoordelijk voor het binnen SLA afhandelen van back-office verzoeken en de integratie van nieuwe klanten in het back-office proces.
Verantwoordelijk voor het ontwikkelen van pricingmodellen, nieuwe digitale hypotheekproducten en hypotheek-innovaties.
Verantwoordelijk voor Incidentmanagement, Functioneel Requirement Management en Interne Beheersing & Procesverbetering binnen Stater Operations.
Verantwoordelijk voor het beheer en ontwikkeling van software applicaties specifiek voor het onderdeel Douane.
Verantwoordelijk voor het realiseren van de hypotheekadministratie-conversie naar Quion.
Verantwoordelijk voor het ontwikkelen, begeleiden en implementeren van een opleidingprogramma voor 600 medewerkers.
Verantwoordelijk voor het begeleiden van de transitie naar een nieuwe organisatievorm (coöperatie) en.....
Betreft begeleiding van onderzoek, volledige ontwikkeling en implementatie van een nieuwe productpropositie, gericht op Zelfstandig Professionals.
Betreft diverse opdrachten bij ING/Postbank Servicecenter Hypotheken, waaronder de inhoudelijke en procedurele begeleiding van een hypotheek back-office reorganisatie.
Diverse interim opdrachten vervuld bij Quion op gebied van hypothen business continuity, hypotheekprocessing en callcenter consultancy, ad interim unitmanagement
Manager Central Services Corporate Clients, SVP niveau, ABN AMRO Bank NV, Hoofdkantoor Amsterdam
Consultant ICT Development, SVP niveau. Verantwoordelijk voor het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken, het ontwikkelen, uitvoeren en implementeren van jaarplannen voor de ICT-organisatie.
Districtsmanager Retail District Gooi & Omstreken, SVP niveau.
Rayon Directeur (A.I.), VP niveau.
Verkoopleider Standaard Dienstverlening.
Medewerker Regio Kredietstaf.
Senior Projectmanager Euro Marketing.
Senior beleidsmedewerker Marketing MKB.
Beleidsmedewerker Marketing MKB.
Accountmanager Zakelijke Dienstverlening.
Chef Commerciële Binnendienst.
Accountmanager Zakelijke Dienstverlening.
Assistent Accountmanager Zakelijke Dienstverlening.
HBO Traineeship.