Houdt u uw broek maar aan!
Friday 23 March 2018, 14:57 • 2971 keer gelezen
De meeste bedrijven streven naar een hoge klanttevredenheid. Maar hoe doe je dat nou? Hier een voorbeeld dat ik u niet wilde onthouden.
Een tijdje geleden was ik met een goede vriend in Wenen. Eens in de zoveel tijd gaan we samen op pad en genieten dan van een culturele inspirerende omgeving. Aangevuld met lekker eten en goede gesprekken staat dit garant voor een paar dagen "los van alles". Het was echter verstikkend warm in de stad en ik was eigenlijk veel te warm gekleed voor de trip.
Na het inchecken in het hotel, besloot ik...
... dan ook om gauw nog even een korte broek te kopen. In een nabijgelegen jachtwinkel hadden ze zowaar een fatsoenlijke korte broek en met de juiste maat sta ik na 10 minuten bij de kassa. Terwijl ik afreken vraagt de eigenaar geïnteresseerd of we de stad ingaan. Ik antwoord dat dat het geval is zodra ik mijn lange broek in ons hotel heb gebracht. "Maar meneer, houdt u toch lekker uw korte broek aan! Dan brengen wij uw lange broek wel even naar het hotel." En na een dagje lekker te hebben rondgelopen, tref ik op mijn hotelkamer mijn keurig gestreken broek op een hanger aan! Kijk: zo simpel kan het zijn!